.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل جمعيت هلال احمر مازندران ؛
مازندران به ۱۷پایگاه جدید امدادونجات نیاز دارد

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: برای رسیدن به حد مطلوب به ۱۷ پایگاه جدید امداد و نجات در استان نیاز است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي جمعيت هلال احمر مازندران « مهدی ولی پور» در همایش یاوران هلال احمر که به مناسبت هفته هلال احمر در سالن آمفی تئاتر اداره چالوس برگزار شد گفت: باید با کمک مردم که سفیران حمایت هستند بتوانیم زیر ساختهای مناسب را تقویت کنیم و پایگاههای جدید را احداث کنیم.

وی گفت: با توچه به کمبود ها اگر زمین مورد نیاز در اختیار ما قرار گيرد ما آمادگی ساخت پایگاهای امدادي را داریم.

مدیرعامل هلال احمر استان مازندران گفت: مازندران دومین استان موفق کشور در زمینه طرح های امدادی محسوب می شود که این در سایه تلاش و ایثار امدادگران کسب شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما با داشتن چهار خصلت اعتماد عمومی مردم و سرعت عمل، حضور دائم و آمادگی لازم توانستیم با وجود کمبودها ولی با ارائه آموزشهای مناسب و تلاش نجاتگران خود، آمار غریق در سواحل استان را در تابستان گذشته به ۵۲ درصد کاهش دهیم.

ولی پور اظهار داشت: سال گذشته حدود هزار و ۷۰۰ برنامه اردوی و آموزشی برای ۶۶ هزار نفر از جوانان اجرا كرديم.وی با اشاره به موفقیتهای جوانان این جمعيت گفت: تیم تکواندو خواهران توانستند مقام سوم را در لیگ دسته یک کسب کند و پسران هم مقام اول در المپیاد سراسري هلال احمر را کسب کردند.

ولی پور با اشاره به تلاشهای امدادگران غرب استان گفت: با توجه به حادثه خیزی استان و بخصوص غرب مازندران، امدادگران در بحرانهای مختلف همچون برف و سیل توانستند موفق عمل کنند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.344 seconds.